• en
  • de
  • fr
  • pl
  • kontrast

Załatw sprawę w Urzędzie

Klauzula informacyjna

 DRUKI I WNIOSKI DO POBRANIA


ARCHITEKTURA I GEODEZJA

 


OCHRONA ŚRODOWISKA I GOSPODARKA ODPADAMI

GOSPODARKA MIESZKANIOWA I KOMUNALNA

DROGOWNICTWO, BUDOWNICTWO, INWESTYCJE

ORGANIZACJE POZARZĄDOWE

SPRAWY ORGANIZACYJNE

EWIDENCJA LUDNOŚCI

 


 DOWODY OSOBISTE

DRUKI MELDUNKOWE


SPORT
  • DOTACJE SPORTOWE 

Uchwała Nr IV/20/11

Wniosek o przyznanie dotacji

Rozliczenie dotacji na sport

  • STYPENDIA SPORTOWE

Uchwała Nr IV/21/11, stypendia – Załącznik Nr 1

Wniosek o przyznanie stypendium sportowego

Oświadczenie RODO

Oświadczenie do ZUS

  • NAGRODY, WYRÓŻNIENIA SPORTOWE

Uchwała Nr IV/21/11, nagrody/wyróżnienia – Załącznik Nr 2

Wniosek o przyznanie nagrody/wyróżnienia

Oświadczenie RODO

Oświadczenie do ZUS

 


PODATKI

Deklarowanie należnego podatku od środków transportowych:

Deklarowanie wysokości zobowiązań podatkowych z tytułu podatków – osoby prawne – druki obowiązujące od 1 lipca 2019r.

Załącznik do deklaracji DL-1 – ZDL-1

Załącznik do deklaracji DL-1 – ZDL-2

Załącznik do deklaracji DN-1 – ZDN-1

Załącznik do deklaracji DN-1 – ZDN-2

Załącznik do deklaracji DR-1 – ZDR-1

Załącznik do deklaracji DR-1 – ZDR-2

Uchwała Nr XIX/123/19 – stawki podatku od nieruchomości obowiązujące w 2020 r

Oplata od posiadania psa

  • Likwidacja opłaty od 2020 r.

Ustalenie wysokości zobowiązań podatkowych z tytułu podatków – osoby fizyczne – druki obowiązujące od 1 lipca 2019r.

Załącznik do informacji IL-1 – ZIL-1

Załącznik do informacji IL-1 – ZIL-2

Załącznik do informacji IL-1 – ZIL-3

Załączniki do informacji IN-1 – ZIN-1

Załączniki do informacji IN-1 – ZIN-2

Załączniki do informacji IN-1 – ZIN-3

Załączniki do informacji IR-1 – ZIR-1

Załączniki do informacji IR-1 – ZIR-2

Załączniki do informacji IR-1 – ZIR-3

 

Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie majątkowym

Wniosek o zastosowanie uznaniowej ulgi podatkowej w ramach pomocy de minimis

Zwolnienie z podatku od nieruchomości w ramach pomocy de minimis na tworzenie nowych miejsc pracy związanych z nową inwestycją

Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej


DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA

  ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ NAPOJÓW ALKOHOLOWYCH

KRAJOWY TRANSPORT DROGOWY TAKSÓWKĄ

PRZEWOZY REGULARNE

WYDZIAŁ EDUKACJI, KULTURY I TURYSTYKI

KULTURA I PROMOCJA

ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE

MIEJSKA KOMISJA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

URZĄD STANU CYWILNEGO

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

 

EWIDENCJA INNYCH OBIEKTÓW HOTELARSKICH

 

IMPREZA MASOWA – KROK PO KROKU

  1. Wniosek do pobrania w Urzędzie Miasta Sanok Rynek 1
  2. Nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy złóż wniosek w Urzędzie Miasta Sanoka Rynek 1 – Biuro Obsługi Klienta
  3. Do wniosku dołącz:
    1) opinię Komendanta Powiatowego Policji,
    2) opinię Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
    3) opinię Dyrektora Stacji Pogotowia Ratunkowego,
    4) opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
    5) graficzny plan obiektu lub terenu z zaznaczeniem:
    – miejsca na którym odbywać się będzie impreza
    – dróg dojścia i rozchodzenia się publiczności, dróg ewakuacyjnych, dróg ewakuacyjnych, dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji
    – punktów pomocy medycznej
    – punktów czerpania wody do picia i do celów przeciwpożarowych
    – punktów informacyjnych
    – lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych
    – lokalizacji zaworów i przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej
    – lokalizacji innych punktów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu
    – rozmieszczenia służb porządkowych i służb informacyjnych
    – rozmieszczenia osób na imprezie oraz ewentualnym podziale osób na sektory
    – rozmieszczenia punktów gastronomicznych,
    – lokalizacji sanitariatów
    6) instrukcję postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu i w czasie imprezy masowej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji),
    7) terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych – w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie,
    8) informację o liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej,
    9) informację o przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego,
    10) informacje o liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej,
    11) wskazanie osoby wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa wraz z niezbędnymi dokumentami,
    12) informację o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej – w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka,
    13) informację o zainstalowaniu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk,
    14) informację o ewentualnym uznaniu imprezy za imprezę masową o podwyższonym ryzyku,
    15) program i regulamin imprezy masowej wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej,
    16) regulamin obiektu lub terenu wraz z informacją o udostępnieniu go uczestnikom imprezy,
    17) pisemna instrukcja określająca zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej,
    18) informację o warunkach łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy,
    19) polisę ubezpieczeniową
    20) informację o powiadomieniu komendanta oddziału Straży Granicznej w przypadku imprezy organizowanej w strefie nadgranicznej lub komendanta terenowej jednostki organizacyjnej Żandarmerii Wojskowej w przypadku przeprowadzenia imprezy masowej na terenie będącym w zarządzie jednostek organizacyjnych podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej,
    21) wypisu z rejestru o prowadzeniu działalności gospodarczej,
    22) protokół kontroli budowlanej obiektu,
    23) harmonogram udostępniania obiektu lub terenu dla uczestników imprezy masowej,
    24) rozmieszczenie miejsc i określenie czasu, w których prowadzona będzie sprzedaż, podawanie i spożywanie napojów alkoholowych do 3.5% (nie dotyczy imprez masowych podwyższonego ryzyka).

Wymagane dokumenty:

  1. Wniosek o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej.

Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie zezwolenia wynosi 82 zł (w momencie złożenia wniosku).
Opłaty należy dokonywać przelewem na konto Urzędu lub w Kasach Urzędu Miejskiego.

SanOK
BIP SANOK

PIT

Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych

Filmy:

Sprawozdanie Burmistrza Miasta Sanoka z działalności między sesjami 27.08.2020r.
Podpisanie Listu Intencyjnego 18.06.2020r.
Konferencja prasowa 12.03.2020r.
Powitanie burmistrza - I SanockieForum Gospodarcze (07.11.2019)
Testy oświetlenia "Wierchy"
Modernizacja stadionu "Wierchy":