• en
  • de
  • fr
  • pl
  • kontrast

Komunikat w sprawie obsługi interesantów w Urzędzie Miasta Sanoka

Dodano: 09-11-2020
Ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną oraz w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników urzędu miasta  prosimy o rozważenie możliwości załatwienia swojej sprawy drogą:
  • pocztową – ul. Rynek 1, 38-500 Sanok
  • telefoniczną – 134652811
  • elektronicznie, adres poczty elektronicznej – umsanok@um.sanok.pl
  • za pośrednictwem platformy ePUAP – /181701/skrytka
  • poprzez pozostawienie korespondencji w skrzynce podawczej znajdującej się przy wejściu do urzędu.

W przypadku konieczności wizyty w Urzędzie Miasta Sanoka, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny  z pracownikiem danego wydziału, w celu umówienia się na konkretną godzinę. Nr telefonów dostępne są na stronie internetowej miasta oraz na stronie BIP – bip.um.sanok.pl
Podstawowe nr telefonów:
  • Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich (dowody osobiste i sprawy meldunkowe) – 134652851;
  • Urząd Stanu Cywilnego – 134652872
  • Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich (ewidencja gospodarcza) – 134652827;
  • Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestora (obsługa inwestora) – 134652885 lub 604138152;
  • Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestora (utrzymanie dróg) – 134652826 lub 13 46 52 834
  • Wydział Gospodarki Przestrzennej (naczelnik wydziału) – 134652839;
  • Wydział Gospodarki Przestrzennej (zagospodarowanie przestrzenne) – 134652838;
  • Referat Podatkowy (wymiar podatku) – 134652821 lub 13465865
  • Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (gospodarka odpadami) – 134652875;
  • Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (ochrona środowiska ) – 134652829;
  • Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (gospodarka lokalami ) – 134652878;
Zgodnie z wytycznymi w pomieszczeniu biurowym, oprócz pracowników realizujących zadania w zakresie obsługi klientów, może przebywać tylko 1 osoba.
W trakcie wizyty w Urzędzie Miasta Sanoka prosimy pamiętać o przestrzeganiu podstawowych środków bezpieczeństwa:
  • przychodzeniu do urzędu bez osób towarzyszących;
  • zachowaniu min. 1,5 m odległości od drugiej osoby;
  • zasłanianiu ust i nosa;
  • zdezynfekowaniu rąk środkiem znajdującym się na poszczególnych piętrach urzędu;
  • powstrzymaniu się od wizyty, jeżeli występują objawy gorączki, bólu gardła, przeziębienia.

Planowane dyżury władz miasta Sanoka zostają odwołane.

Zachęcamy do zapoznania się z serwisem e-Polak potrafi. Dzięki niemu wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. Można dowiedzieć się z niego m.in. co to jest profil zaufany i jak go założyć, jak zgłosić narodziny dziecka, jak uzyskać odpis aktu stanu cywilnego, co trzeba zrobić, by załatwić sprawy meldunkowe, jak załatwić formalności związane z kupnem lub sprzedażą samochodu, a także co to jest pismo ogólne i jak je wysłać.

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Gminy Miasta Sanoka i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.1231). Zawartość serwisu WWW nie może być reprodukowana, rozpowszechniana ani publikowana, chyba że właściciel serwisu wyrazi na to uprzednią pisemną zgodę, z wyłączeniem wykorzystania dla celów niekomercyjnych i dla użytku osobistego.

SanOK
BIP SANOK

PIT

Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych

Filmy:

Sprawozdanie Burmistrza Miasta Sanoka z działalności między sesjami 24.09.2020r.
Konferencja prasowa 10.11.2020r.
Konferencja prasowa 12.03.2020r.
Powitanie burmistrza - I SanockieForum Gospodarcze (07.11.2019)
Jarmark Ikon 2020r."
Modernizacja stadionu "Wierchy":