• en
  • de
  • fr
  • pl
  • kontrast

O budżecie, inwestycjach i planach podczas pierwszej konferencji nowych władz miasta

Dodano: 28-11-2018

„Chcę być burmistrzem wszystkich mieszkańców, dobrym gospodarzem, który przychylnie będzie patrzył na sprawy Sanoczan” – mówił podczas konferencji prasowej burmistrz Tomasz Matuszewski.

Tydzień po zaprzysiężeniu na Burmistrza Miasta Sanoka, nowy włodarz spotkał się z mediami, by za ich pośrednictwem przekazać mieszkańcom aktualne informacje.

Pierwsze dni pracy, nowy gospodarz miasta poświęcił na zapoznanie się z pracą urzędu. Służyły temu spotkania z naczelnikami i pracownikami poszczególnych wydziałów sanockiego magistratu.

Podczas konferencji prasowej przedstawiono Zastępcę Burmistrza ds. Gospodarki Komunalnej i Architektury. Tę funkcję będzie pełnił dr Paweł Hydzik, sanoczanin, doktor nauk ekonomicznych. Obecnie nie powołano drugiego wiceburmistrza. Sprawy społeczne i oświatowe podlegać będą zatem bezpośrednio burmistrzowi Tomaszowi Matuszewskiemu.

Nowe władze Sanoka zapoznały się także z projektem budżetu na 2019 rok. Przygotowany przez zarząd poprzedniej kadencji projekt, został złożony do Regionalnej Izby Obrachunkowej. Będzie on przedmiotem dyskusji najbliższej Sesji Rady Miasta Sanoka.

W najbliższym czasie burmistrz wraz ze współpracownikami dokona przeglądu najważniejszych inwestycji w mieście. Będą to m.in.: dworzec multimodalny, Centrum Rehabilitacji i Sportu, stadion „Wierchy” oraz obwodnica.