• en
  • de
  • fr
  • pl
  • kontrast

Zmiany w przyznawaniu świadczenia Dobry Start

Dodano: 28-06-2021
Od 2021 r. wnioski o świadczenie Dobry Start z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego mogą być  składane wyłącznie drogą elektroniczną od 1 lipca do 30 listopada br. Świadczenie nie przysługuje na dziecko w zerówce czy w przedszkolu.

Zmiana, jaka weszła od tego roku tego polega na tym, że programu nie będą już realizowały samorządy, ale Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Świadczenie będzie wypłacane wyłącznie na rachunek bankowy. Rodzice i opiekunowie od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
  • przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
  • przez bankowość elektroniczną
  • przez portal PUE ZUS.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/rodzina/dobry-start

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Gminy Miasta Sanoka i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.1231). Zawartość serwisu WWW nie może być reprodukowana, rozpowszechniana ani publikowana, chyba że właściciel serwisu wyrazi na to uprzednią pisemną zgodę, z wyłączeniem wykorzystania dla celów niekomercyjnych i dla użytku osobistego.

SanOK
BIP SANOK

PIT

Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych

Narodowy Spis Powszechny

Mieszkańcu, dowiedz się, na co idą Twoje pieniądze

Filmy:

Prezentacja Raportu o Stanie Gminy za 2020r. 06.07.2021r.
Konferencja prasowa 10.11.2020r.
Konferencja prasowa 12.03.2020r.
Powitanie burmistrza - I SanockieForum Gospodarcze (07.11.2019)
Jarmark Ikon 2020r."
Modernizacja stadionu "Wierchy":